Laskutus

Visma Amili laskutuspalvelu

Olemme siirtyneet käyttämään Visma Amili Oy:n maksuvalvonnan järjestelmää ja Reskontravahti-palvelua. Käytännössä tämä merkitsee seuraavaa:

  • Tulet saamaan tekstiviestimuistutuksen erääntyneestä laskusta, jos laskusi maksu on myöhässä ja ylittynyt 5 päivällä eräpäivästä.
  • Saat Vismalta maksuhuomautuksen erääntyneestä laskusta, jos eräpäivä on ylittynyt 14 päivällä. Maksuhuomautuksen kulut ovat 5 € + viivästyskorko.
  • Laskunmaksun viivästymisestä tai maksuongelmissa pyydämme sinua olemaan mahdollisimman nopeasti yhteydessä Visman asiakaspalveluun, jos sinun tarvitsee esimerkiksi sopia maksusuunnitelmasta. Näin vältät laskusi siirtymisen perintään ja siitä aiheutuvat perintäkulut.

Maksamiseen liittyvissä asioissa voit olla jatkossa yhteydessä Visma Amili Oy:lle soittamalla p. 02 4808 8000 arkisin klo 8-18 tai osoitteessa maksuhelposti.fi.

Palveluiden, jäsenyyksien ym. asiakkuusasioiden osalta ole yhteydessä asiakaspalveluumme nokia@liikuntakeskusfun.fi.


Lisätietoja laskutuksesta

Jäsenyyden oston jälkeen kuukausijäsenyyslaskut tulevat kuukausittain sähköpostiisi. Mikäli laskua ei näy, kurkkaathan myös roskapostin! Sähköpostilaskut lähetetään aina hyvissä ajoin, 14 vuorokautta ennen eräpäivää.

Voit tilata myös kätevän e-laskun, jolloin kuukausimaksut saapuvat suoraan verkkopankkiisi, eikä maksamisesta tarvitse huolehtia kuukausittain. E-lasku tilataan sen FUN- keskuksen nimellä, johon olet jäsenyyden ostanut. Asiakasnumerosi löytyy laskusta, jota tarvitset e-laskuhyväksynnän tekemiseen.

Omat laskusi löydät näppärästi myös omasta FUN- sovelluksestasi. Klikkaa alhaalta oikealta henkilösymbolia -> klikkaa Jäsenyytesi (hallitse sopimustasi ja tarkastele laskujasi) -> Laskut (tarkastele saapuneita laskujasi).

Laskuihin pääset halutessasi oman keskuksesi verkkokaupan kautta (kauppa.funnokia.fi), kun olet kirjautuneena sisään. Oman nimesi alta löydät painikkeen "omat tiedot" ja sieltä löydät laskusi.

HUOM! Nettisivujen kautta (liikuntakeskusfun.fi) ei ole kirjautumismahdollisuutta, vaan kirjautuminen aina oman keskuksen verkkokaupan kautta.


En löydä FUN puhelinsovelluksesta omia laskuja / sopimusta?

Oletko kirjautunut sovelluksessa omaan keskukseen, eli siihen FUN- keskukseen johon maksat jäsenyysmaksusi? Kokeile kirjautua ulos ja takaisin omaan FUN- keskukseesi, ja mikäli laskut / sopimus ei tule näkyviin, ole hyvä ja ole yhteydessä oman keskuksesi asiakaspalveluun.

Oletko päivittänyt FUN - puhelinsovelluksen? Sovelluksesta tulee olla aina uusin versio, jotta se toimii oikein. Mene Play- kauppaan tai AppStoreen, etsi Liikuntakeskus FUN ja paina päivitä. Jos päivitä- kohta ei tule esiin, sovelluksesta on uusin versio puhelimessasi.